17. marraskuuta 2014

Terveisiä täältä Unkarista T: Henri.L

Szia! Terveisiä täältä Unkarista. Olen kovasti viihtynyt täällä! En ole aiemmin pitänyt julkisilla kulkuneuvoilla kulkemisesta, mutta täällä olen senkin opetellut :) Niitä menee tosi hyvin, ja oikein hyvin pääsee paikasta toiseen. Ruoka ja juoma on edullista ja ihmiset ovat mukavia! Hyvin olen pärjännyt Englannilla ja viittomalla :) Pidän Unkarin kieltä kiinnostavana ja olen iltaisin sitä kovasti koittanut opiskella. Play kaupasta olen lataillut sovelluksia joilla on mukava harjoitella. Löysin myös näppärän ohjelman julkisilla kulkemisen avuksi. Viikko on täällä mennyt todella nopeasti, mutta onneksi on vielä toinenkin! Uskon että tulisin tänne vielä joskus uudestaan!

1 kommentti:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.